honeymooncroon

Két évvel ezelőtt honey volt az első modellem, aki vállalkozott rá / felkért, hogy csináljak róla képeket. Akkor is jó hangulatú beszélgetés zajlott, ráadásul abban az időszakban - akármilyen furcsán hangzik is - de mellettem állt, mint barát. Mostanra talán jobban eltávolodtunk egymástól, de ettől függetlenül jó volt vele megint beszélgetni és dokumentálni, ahogy cseperedik. A körülményekről nem kívánok különösebben részletesen írni: a saját szobájában, egy esős-szeles sötét kora-délutánon ejtettük meg a fotózást, az ablakból bejövő kevéske fényt és egy olvasólámpát használva világításként. Ez eléggé megkavarta a fényképezőgép fehégyensúly beállításait, ezért is konvertáltam a képeket fekete-fehérbe. A másik ok, hogy szerintem jobban érvényesül honey arcformája, szemei, hiszen nem viselt erős sminket - bár magához képest, ha jól tudom, egész sokat dolgozott rajta. :)

Igyekeztem megragadni valamit belőle, talán inkább a bensőjére fókuszáló képeket csinálni, a háttér, a pózok valahogy kevésbé voltak fontosak. Hogy mennyire sikerült, azt döntsétek el magatok.





És hogy én hogy látom ezt a sorozatot? Személyes, szolíd, visszafogott, egyszerű, de talán visszaadja, hogy milyen honey - főként akkor, ha előtte beszélgetünk. Biztos én vagyok rá ilyen hatással.

No comments: