Impera

Az alant következő fotók lehet, hogy nem nyerik el mindenkinek a tetszését, én mégis bátran posztolom őket. LadyImpera, vagy egyszerűen csak Imp a barátjával, Gerlével érkezett a fotózásra egy átszervezés és egy betegség miatt történt időpontcsúsztatás után. Az aprócska termetű leány ártatlan őszinteséggel állt a kamera elé. Mint kiderült, van már benne gyakorlata, Gerle ugyanis rendszeresen készít róla képeket, de ahogy elmondta utólag, bizony a stúdió környezete, a villanó vakuk és az, ahogyan egyedül áll ott a térben, bizony egészen más helyzetet teremtett. A beszélgetésünkből nekem az jött le, hogy bizony Impnek nem volt könnyű élete: bár nem faggattam róla hosszasan, a problémák a szívével valószínűleg komolyabbak voltak, mint bármely ismerősöm, haverom testi betegségei. Kevés olyat láttam viszont, aki lélekben ennyire nyílt, őszinte és egyszerűen kedves. Gerlével való kapcsolata miatt pedig azt hiszem, hogy sokan akik talán csodálkoznak rajta, hogy miért állt a kamera elé, bizony irigykedhetnének. Talán átjön majd a sorozat utolsó képei közt az a kapocs, ami köztük van.




A technikai dolgokról talán csak annyit, hogy magam részéről közepesen vagyok elégedett a képek minőségével. Csaba hiányzott a stúdióból, az őt helyettesítő lány bizony nem volt a helyzet magaslatán, amikor a vakuk beállításáról vagy épp a háttér felszereléséről volt szó. Valahogy végig olyan érzésem volt, hogy a vakuk nem villanak úgy, ahogy korábban, és hiába próbálkoztam állítgatásukkal, nem bírtam őket nagyobb teljesítményre bírni. A fekete háttér talán túlzásnak tűnhet, de egyrészt nem akartam belemenni még egyszer az átszerelés tortúrájába, másrészt valahogy ez illett legjobban a - bocsánat a csipkelődésért - gótikus hölgyhöz. Gyakorlatilag a softboxok ide-oda helyezésével és a háttér megvilágításával játszottam kicsit. Utólag elnézve a képeket lehet, hogy készíthettem volna többet magasabb szögből, de végig azon koncentráltam, hogy a köztünk lévő, talán fél méter magasságot is kompenzáljam.




A végén előkerült egy - szerintem - klisés kiegészítő is, de igyekeztem ezt is úgy komponálni, hogy ne legyen túlhangsúlyozva. Persze ez után egy véletlenül elcsípett mozdulat lett a jó: ahogy Imp is megírta később, ezekben az apró mozdulatokban, a finomságokban is lapul egy ördög. Igaza van.





1 comment:

asthring said...

az amelyiknél piros a háttér nagoyn bejön. így tarot lapra emlékeztet ^^