Kami

Új év, új logó a képeken. Ahelyett, hogy hosszasan ecsetelném, hogy milyen is volt a fotózás, álljon itt Kami (Kamilla) véleménye.
Nagyon jól éreztem magamat, teljesen máshogy képzeltem el egy ilyen fotózást, tök jó volt a hangulat. Nem is tudom amúgy mit gondoltam a fotózásról: csak ilyen modell-akármis műsorokban láttam, hogy milyen ez. Amúgy tényleg koncentrálós dolog. Nem fáradtam el, de mégis munkának nevezhető. :D

Amit máképp csinálnék: kevesebb ruhát vinnék az szent, meg vinnék magammal laposüvegben whisky-t hogy tudjak mosolyogni :D. Nagyon gyorsan elment az idő sajna, fel sem tűnt. Sajnálom, hogy nem tudtunk több ruhát öszepróbálni, mert biztos lettek volna még őrült ötletek. XD
Nem éreztem kényelmetlenül magamat egyáltalán, emiatt jobban eltudtam magamat engedni.
Hozzátenném, hogy a leányzó számomra meglepő merészséggel és bátorsággal állt a kamera elé. Önmagáról pontos és reális képe van, legalábbis ami a külsőt illeti. Tetszik benne, hogy vállalja önmagát és bár a szigorú lencsétől és a nagy szoftboxoktól megszeppent kicsit, derekasan helytállt. Összességében egy érett, ugyanakkor bizonyos tekintetben nagyon is gyereklány benyomását keltette. Jó volt vele megismerkedni.

A képeket - hatásosság végett - nem az elkészítés sorrendjében mutatom. Egy kedves, kislányos résszel kezdeném, aminek a végén Kami fétisére is fény derül. :)











Maradjunk még a szolídabb képeknél. A fekete háttér színes világításával értük el az alábbi, lilás hatást, ami szerintem jól kiemeli Kami sminkjét és haját.






Tovább ezen a vonalon, megnövelve a vamp / agresszió faktort: a vadóc.





Végül három egészen elütő témájú és hangulatú kép, meglepő módon a fotózás elejéről.






Kamival nagyon jó volt együtt dolgozni. Ajánlani tudom csak másoknak is, hogy próbálják ki a vele való munkát. Nem csak nyitott, de lelkes is és hozza is ötleteit, ami talán egyeseknek túl sok. Tőlük elnézést kérek, a többieknek pedig remélem sikerült néhány kellemes percet okoznom. A technikai részletek ezúttal megmaradnak nekem, akit érdekel, úgyis megkérdezi majd.

8 comments:

Anonymous said...

Nagyon jók lettek és persze az új logód is tetszik, jobban illik hozzád. Egyre profibb képeket csinálsz ;)

VividFluxury said...

Azért ebben a sorozatban lehetett volna jobban játszadozni a kontrasztokkal. Ez a lila háttér meg nem volt túl jó ötlet, pont hogy _nem_ emeli ki Kami haját/sminkjét, inkább beleolvad. Sokkal jobb a fehér és szürke háttér. A 3. képen meg szerintem elég előnytelen ez a perspektíva, olyan, mintha Kaminak vastag, csúnya lábai lennének. :P

Látszk a fotókon, hogy a modell tényleg élvezte a munkát, jó alany.
Tetszik, hogy egyre tőbb színt látok a sorozatokon. Hajrá! :)

(Egyébként lehet, hogy rosszul emlékszem, de nem volt itt több kép?)

zs.gothpunk said...

vividfluxury: Nekem nagyon tetszik az a lila háttér. Így utólag elnézegetve még jobban, mint akkor. Egészen különleges, visszafogottabb jelleget ad Kami arcának. :) A 3. kép meg direkt olyan. Egyrészt tudjuk, hogy nincs vastag lába, másrészt egy kis "gyerekséget" akartam adni neki ezzel a túlzással.

Nem tudom mit értesz az itt alatt, de se a blogról, se erről a bejegyzésből nem vettem ki képeket. :O

VividFluxury said...

Ha neked tetszik, akkor ok. :) Lehet, hogy egyszer érdemes lenne játszadozni a komplementerekkel, ha ki akarsz emelni valamit.

Teljesen úgy rémlett, hogy az utolsó, egészalakos kép után (v. előtt?) volt meg egy, amikor először néztem. o.O
*képzelődik*

MollyFall said...

Szio,
remek ez a sorozat is:)
Engem is érdekelne amúgy a lehetőség, de szabadtérben gondolkodnék, szóval akkor gondolom a tavasz eljövetelével, bár én most is szívesen, csak ez az esős-ködös dolog most nem vmi jó.
Ha nem bánod linkellek a blogomól mostantól, oks?
Molly

zs.gothpunk said...

Mollyfall: Oké és oké és oké. :) A tavaszt várjuk meg, mert ebben a takony undorító hideg sötét időjárásban csak influenzát szedek össze. Idén a következő a harmadik etap lenne. :(

MollyFall said...

Benne vagyok, tavasszal úgyis jobb, nyílnak a virágok, és terveim szerint akkor még mindig szőke leszek:)

Anonymous said...

Idézet: "Egyrészt tudjuk, hogy nincs vastag lába, másrészt egy kis "gyerekséget" akartam adni neki ezzel a túlzással."

Egyrészt nem adtál vele gyerekséget Kaminak, hanem ronda elefántlábúvá tetted vele, másrészt pedig mi az hogy "tudjuk"? Ti ketten? Mert ha én azt a képet megnézem a többi nélkül, még el is hiszem hogy ilyen vastag elfántlábakkal rendelkezik a leányzó. Önmagában a kép nem áll meg. Nem adja vissza, amit akartál, és még a modellt is csúnyává teszi.